Novas de interese

Grupo de Investigación SEPA

Conferencia-Coloquio coa Dra. Alicia de Alba Ceballos
Profesora do Instituto de Investigaciones sobre la Universidad y la Educación
Universidad Nacional Autónoma de México (UNAM)
Título: A inscripción na natureza e seu impacto na construción das identidades humanas.
Data: 11 de xuño
Hora: 11:00 hs.
Lugar: Aula Frai Martín Sarmiento - Facultade de Ciencias da Educación - Campus Vida
Organiza: Grupo de Investigación en Pedagoxía Social e Educación Ambiental SEPA-interea
 
 
Alicia de Alba Ceballos é doutora en Filosofía e Ciencias da Educación pola UNED (Madrid) e cursou os seus estudos postdoctorais en Filosofía Política con Ernesto Laclau, na University of Essex, Inglaterra. Pertence á Academia Mexicana de Ciencias e é membro do Sistema Nacional de Investigadores (SNI-III). É investigadora Titular “C” T.C. do Instituto de Investigaciones sobre la Universidad y la Educación (IISUE), UNAM; así mesmo, é profesora do Programa de Posgrado en Pedagogía de la misma universidad. Dende febreiro do 2018 é investigadora corresponsable do proxecto PAPIIT: “Pedagogías masculinas. Educación superior, género y nación a la luz de los campos universitario e intelectual en México (S. XIX-XX)” (IA400618).

Entre as súas últimas publicacións destacan:

  • De Alba, Alicia & Peters, Michael (eds.) (2015) Subjects in process: diversity, mobility, and the politics of subjectivity in the 21st century. New York. Routledge. (Interventions: Education, Philosophy & Culture);
  • De Alba, Alicia y Casimiro, Alice (coord.) (2015) Diálogos curriculares entre México y Brasil. México. IISUE-UNAM; Pons Bonals, Leticia y de Alba, Alicia (coord.) (2016) Configuraciones narrativas en el campo de la investigación educativa.Seminarios y redes académicas. Barcelona, Octaedro editorial;
  • y De Alba, Alicia y Peters, Michael (coord.) (2017) Sujetos en proceso: diversidad, movilidad y políticas de subjetividad en el siglo XXI.México. IISUE-UNAM. 

Actualmente a súa liña de investigación primaria é “Horizonte ontológico semiótico, pedagogía y contacto cultural”; e as súas liñas de investigación secundarias son “Teoría y educación. Política, cultura y ambiente” e “Teoría y curriculum. Cultura, identidad, contornos sociales y horizontes de futuro”, destacándose nesta liña o proxecto de investigación “Análisis, revisión, instrumentación y seguimiento del curriculum de seis instituciones Educativas Militares desde la perspectiva de género” IISUE/ PUEG – UNAM 2009-2012.