Novas de interese

Grupo de Investigación SEPA

 Esta xornada ten a súa orixe nas clases da materia de Contextos Educativos-2º Pedagoxía.

Durante os dous últimos anos vimos organizando esta iniciativa de forma presencial, pero a situación actual lévanos a propoñer que a edición deste ano sexa virtual, coa intención de mantela viva.

Os obxectivos principais son:

  • Reflexionar as oportunidades da pedagoxía en tempos de crise.
  • Dar a coñecer contextos profesionais da pedagoxía.

Queremos agradecer a colaboración de tódalas persoas que fan posible esta xornada: en primeiro lugar ao alumnado de 2º, 3º e 4º, ás/aos profesionais que comparten as súas experiencias, ao Grupo de Investigación SEPA- interea e á Facultade de Ciencias da Educación da USC.

El Comité Organizador del Congreso Internacional de la SIPS 2020-XXIII Seminario lnteruniversitario de Pedagogía Social y la Sociedad Iberoamericana de Pedagogía Social (SIPS), tras mantener una reunión virtual para valorar la situación generada por el COVID 19, ha llegado a la conclusión de que no se dan las garantías suficientes para la celebración del Congreso-Seminario en las fechas previstas. Por ello ha decidido posponer su realización hasta el año 2021.

Avaliação e monitoramento de políticas públicas de educação ambiental no Brasil: transição para sociedades sustentáveis

 

Co afán de dar a coñecer traballos que contribúan a mellorar a nosa educación e o mundo, compartimos o libro “Avaliação e monitoramento de políticas públicas de educação ambiental no Brasil: transição para sociedades sustentáveis”. Esta publicación é o resultado do proceso participativo de construción do Sistema Brasileño de Monitoreo e Avaliación de Políticas Públicas de Educación Ambiental-MonitoraEA (http://www.monitoraea.org.br/).

Tanto o libro como o Sistema MonitoraEA foron lanzados o 13 de novembro en Brasilia/DF, durante o Seminario Nacional que abordou o tema presentando os primeiros resultados do Sistema e, en particular, os indicadores de políticas públicas para a educación ambiental.

Pódese consultar o libro no seguinte enlace: https://www.funbea.org.br/wp-content/uploads/2019/11/livro-MonitoraEA.pdf
 

En 2019, co motivo da celebración do XXV Aniversario da Cátedra Ocio y Discapacidad pertencente ao Instituto de Estudios de Ocio da Universidade de Deusto, no que o grupo SEPA-interea leva colaborando durante décadas, actualizouse o Manifesto por un Ocio Inclusivo mediante un proceso participativo aberto e anónimo online no que participaron entidades e institucións de todo o Estado vinculadas ao ocio e/ou discapacidade.

O texto orixinal articulouse en 2003 no marco do Congreso europeo Ocio, Inclusión y Discapacidad, organizado pola Cátedra Ocio y Discapacidad. E revisouse en 2004 para a celebración dos 20 anos. O texto actual foi traducido ao inglés e euskera, e adaptado a lectura fácil en castelán e euskera.

 

Os cinco documentos están dispoñibles na versión dixital e pódense solicitar enviando un e-mail a Este enderezo de correo está a ser protexido dos robots de correo lixo. Precisa activar o JavaScript para velo.ou facendo click nos seguintes enlaces:

Manifesto por un Ocio Inclusivo (castelán): https://bit.ly/35H5TIn

Manifesto por un Ocio Inclusivo (lectura fácil): https://bit.ly/306bIhn

Curso de Experto Universitario en prevención de drogodependencias (Currículum Universal de Prevención) na Universitat de les Illes Balears

Desde a Universidade das Illas Baleares, a través do grupo de investigación GIFES ponse en marcha o curso de Experto Universitario en Prevención de drogodependencias.
O curso integra o material do Currículum Universal de prevención e o material desenvolvido no proxecto UPC-Adapt, no que participou o grupo, que tiña como obxectivo proporcionar un currículum estandarizado en prvención para Europa. Representa pois, unha oportunidade única para traballar con este completo currículum.
A modalidade do curso é online e a matrícula está xa aberta ata o 30 de xaneiro de 2020.
 
Podedes encontrar máis información aquí     
 

Nestas xornadas organizadas polo alumnado da materia de Educación Social nas políticas culturais do curso 2019/2020 analizaranse os modelos de políticas culturais e as súas implicacións no desenvolvemento das comunidades nos contextos rurais e urbanos, promover a reflexión sobre o perfil profesional do Educador/a Social no quefacer cultural. Daranse a coñecer experiencias prácticas de proxectos de sociocultura nos contextos rurais e urbanos co obxectivo de favorecer o coñecemento de ferramentas e metodoloxías para a acción educativa no ámbito da sociocultura.

A inscripción é de balde e para reservar a tua praza escribe ao seguinte correo: Este enderezo de correo está a ser protexido dos robots de correo lixo. Precisa activar o JavaScript para velo.

Lugar: Salón de actos da Facultade de Ciencias da Educación (Campus Vida)

Data: 27 de novembro de 2019